reklama

Čo je podstatné?

Mala by som byť perfektná. Dokázať, že sa všetko dá, ak sa chce. Je to pre mňa dôležité, pretože iba tak som so sebou spokojná. A žiť s dobrým pocitom dokážem, iba ak som perfektná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Mala by som byť skvelá žena. Krásna, štíhla, vždy upravená… Byť nežná a silná zároveň. Obdarená empatiou, ktorú aj viem využiť.

Mala by som byť skvelá matka. Dať môjmu synovi to, čo potrebuje. Byť mu oporou, vedieť pohladiť, ale aj pritvrdiť, keď treba. Povedať vždy tie správne slová, aby sme sa jeden druhému neodcudzili. Urobiť vždy to správne rozhodnutie, aby som ho nepoznačila na celý život.

Mala by som byť skvelá v kariére. Pracovať kvalitne, pracovať koľko vládzem. Vzdelávať sa, aby som bola prínosom. Nebáť sa zodpovednosti, nebáť sa nových úloh.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mala by som byť skvelá dcéra. Vypočuť, pomôcť, podporiť. Nájsť si čas na svojich rodičov, nezabúdať na nich, veď pre mňa toľko urobili.

Mala by som byť skvelá priateľka či partnerka. Byť svojmu partnerovi oporou, mať pochopenie pre jeho kariéru. Vedieť čo potrebuje, čo má rád. Hľadať a nájsť cestu k jeho priateľom a k jeho koníčkom. Nechcieť priveľa.

Mala by som byť skvelá milenka. Mať chuť sa milovať keď je to vhodné, mať chuť sa milovať tak, ako je to vhodné. Byť sexy aj vo štvrtok o jedenástej večer.

Mala by som byť skvelá gazdiná. Mať vždy perfektne upratané. Stihnúť vždy oprať, požehliť. Vedieť dobre variť a variť s láskou. Nebáť sa ani takých prác, ako je šitie či štrikovanie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mala by som byť skvelá kamarátka. Nájsť si čas na problémy ostatných, poradiť, alebo aspoň pozorne načúvať. Pomôcť, keď treba.

Mala by som byť skvelá občianka. Zaoberať sa problémami spoločnosti. Vedieť čo sa deje a prečo. Mala by som mať prehľad, aby môj názor mal zmysel. A vedieť svoj názor vyjadriť.

Keď si tak prečítam tento zoznam, celkom ma prestáva baviť žiť... Niekedy príliš veľa snahy škodí. A čo keby som bola iba obyčajným človekom?

Petra Malárová

Petra Malárová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kým sa pokúšam byť? No... ženou, matkou, priateľkou, dcérou, gazdinou :), milenkou, ochranárkou nemých zvieracích tvárí, kamarátkou... a neviem, čo z toho sa mi darí najviac. Zoznam autorových rubrík:  O zvieratách a ľuďochLen tak mimochodom…SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu