reklama

Ema nemá mamu. Hľadá domov.

Polovicu letnej dovolenky som strávila v Bulharsku, tú druhú na Horehroní. Ani neviem, kde bolo lepšie... Aj keď - asi na chalupe. I keď je to drsný kraj, ten pokoj, lesy a jednoduchý život sú na nezaplatenie. No, priznám sa, stále by som tam žiť nedokázala, som mestské dieťa, ale ako oddych je to to najlepšie. Tento krát som si však z chalupy priniesla domov naozaj netypický “suvenír”…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Práve sme sa vrátili z lesa s dvomi košíkmi plnými hríbov. Chlapci ma privítali so škatuľkou, v ktorej vyplašene sedel skokan. Okamžite som ich hnala, aby ho pustili a netrápili ho ešte viac. Tak teda išli za dedinu, aby vrátili žabiakovi slobodu. O chvíľku Tomáš dobehol s novinkou, že našli šteniatka. Pri veľkoobjemovom kontajneri za dedinou boli tri drobné stvorenia. Plakali čo im sily stačili.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Jednu psiu dámu už doma mám a malú Emu prijala bez akýchkoľvek problémov. Nakoniec, je zvyknutá, keďže u nás sa opustené stvorenia objavujú dosť často. A zase odchádzajú, po tom, ako sa dostanú z najhoršieho, do nových domovov. Aj Ema teraz čaká na nový, láskavý domov. Zbavili sme sa blšiek a červíčkov, ešte dávame doporiadku trochu rozladené trávenie, potom ju čaká vakcinácia a bude pripravená rozdávať radosť svojej novej rodine. Nájde sa niekto s dobrým srdcom, kto sa o Emu naozaj dobre postará?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo napísať o Eme? Najviac asi povedia obrázky. Je to kríženec, jej mamu som videla iba zdiaľky, ale podľa toho odhadujem, že Ema nebude veľká. Asi tak 30 – 40 cm. Je ale naozaj roztomilá, na také malé šteňa aj prekvapivo čistotná (čím nechcem povedať, že nemáme doma “havárie” :-) Chýba jej chvostík, čo je tiež ďalšia smutná zaujímavosť. Vraj mala byť pastierskym psom, a tým sa chvosty utínajú. Je zrejmé, že to nerobil veterinár, ďalšie podrobnosti nechajme tak.

Obrázok blogu

Ema je prekrásne psíčatko, nakoniec ako každé. Má asi šesť – sedem týždňov a doteraz sa s ňou život príliš nemaznal. Vyrástla na dedinskom dvore. Dvoch jej súrodencov umiestnili hneď. Tri šteniatka odrastali a tak bolo rozhodnuté – treba sa ich zbaviť. Ako som sa neskôr dozvedela, domáca pani sa ich - citujem - “bála utopiť”, a tak ich radšej hodila ku kontajneru. Nebudem to celé komentovať, bolo by to zbytočné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Dve z nich si zobrali domáci. Najmenšie psie bábätko niesol môj syn Jakub na rukách a so slzami na krajíčku mi oznamoval: “Predsa ju tu nenecháme!?” Nuž, jasné, že nenecháme. A tak prišla Ema.

Obrázok blogu
Petra Malárová

Petra Malárová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kým sa pokúšam byť? No... ženou, matkou, priateľkou, dcérou, gazdinou :), milenkou, ochranárkou nemých zvieracích tvárí, kamarátkou... a neviem, čo z toho sa mi darí najviac. Zoznam autorových rubrík:  O zvieratách a ľuďochLen tak mimochodom…SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu